søndag, mars 04, 2007

UF


I går va de UF igjenn. Åndelig påfull. På grunn av jobb kom eg mitt i lovsangen, men d va heilt greit. De va heilt fantastisk å gå inn i møtesalen å sjå alle folkå som va der og song lovsang. Det va et bra møte med go lovsang, vitnesburd og tale. Katiketen Karsten hadde en veldig bra andakt om Bibelen. Lærerikt og interesant.


D va ikkje noge spesielt opplegg ittepå, men d va kansje liga greit. Me hadde jo pizza og kaffi :D


Uansett va d herligt å ver på UF igjenn, nå hadde me jo hatt en pause i en måne. Å då e d viktig me litt åndelig mad. ;)

7 kommentarer:

Ellen sa...

Hei... Ja, det va ganske bra møde. Suns det va vanvittig bra i kiosken eg:P

Per Sigve sa...

ja . faktisk sinsykt bra :)

Anonym sa...

eg syns "muse" æ sinnsykt kult. lasta ner det her en dag, det e vildt digg. spesiellt knigths of cydonia og hysteria.

linda sa...

Du har den! mer info på bloggen min=p

Johnny Herigstad sa...

stockholm syndrome av Muse e knallbra.

Anonym sa...

e stockholm syndrome et skikkeligt syndrom?

STIG ANDRÉ sa...

pizzaen va vidle