torsdag, mars 08, 2007

Livets brød



På tirsdag kom Mor heim med ei bok med oppskrifter på brød. (kokebok) Eg tenkte at eg kunne prøve meg på ei av oppskriftene. Så eg bakte ett brød som kalles Batch brød. Det va et brød som var veldig poppulært blant overklassen i England på 17oo talet.



Å baga va faktisk ganske kjekt. Og når det nybakte vbrødet står på bordet :D Då e d gudd. Det gjekk såpass bra at eg tenkte eg sko baga et nytt brød på Onsdag. Eg bakte et Grovt brød, som munkene i Irland pleide å baga. Det va ikkje liga godt, men heilt greit.




Eg las litt i denne brød boka om brødets historie. Det e ganske kult. Viste du at oppfinnelsen med "heving" er så gammal som i fra egypts storhetstid. Brødet har opp i gjenom historien våre ei av dei viktigaste matkildene mennesket har hatt. Og ennå elske me d. Jesus sier at han er livets brød.


Uansett så har eg tenkt å baga et brød kver dag frammøve, alle i heile bogå.





1 kommentar:

Ogrim sa...

Du e galen i håve du!