mandag, mars 19, 2007

UF

Bibelskulen i Grimstad va på UF i helgå. Dei va flinke å synga. Men dirigenten va kulast.

Itte møde snakte eg litt med nogen elevar. Di snakte om at miljøet på dennne skulen va så godt. I tilleg til god mat og undervisning. Nå glede eg meg i alle fall mye te neste år. De ska bli rått å ha Børud te lærar.

I 12-tiå når mesten alle hadde gått, tog eg å Ogrim til å jamma litt. Stian og Helge blei også med, og til slutt kom Johnny. Då va me fult band. Me koste oss med batseba, litt jazz og lovsanger. Herligt.

Tidligare på dagen hadde eg våre litt nervøse for denne kvelden, serlig angåande lovsangen. Øvingå før møde va ikkje bra. Ogrim kom seint og Johnny mista en streng, å alt va drid. Men når me begynte å spela på møde så ordna d seg. Folk song med og eg blei gira.

Alt i alt va d et konge møde.

3 kommentarer:

Ogrim sa...

det va ei utrolig goe stemmning i salen! :) herligt å hørra at folk e me å synge, og at det trykke litt! ;D

batseba va wicked smooth, men må me fillen spela inn!

Anonym sa...

batseba eige

/helge

STIG ANDRÉ sa...

sje lyg